20 Ocak 2011 Perşembe

karalamaca..

....


....


herşeyin üstüne geldiği günlerden biri..


stresli ve yoğun


Durgunluğum yorgunluğumdan olsa gerek..


Eve geliyorum..


üstüm başım yalnızlık kokuyor,


kaçamıyorum






Balkona çıkıyorum


 hava soğuk


Daha çok üşüyorum belki ama


mutluyum bu kez..




Derin bir soluyorum


soğuk hava iliklerimde..


İnsanların adımlarını sayıyorum gizlice


hepsi sessiz..hepsi telaşlı..




Geçmişi unutuyorum


bu kez;


gelecekten birşey beklemektense


 anı yaşıyorum


içim ısınıyor


En kısa zamanda toparlanıp


kendime yemek yapacağım


masama iki mum koyup


en sevdiğim şarabı açacağım


ve kendim için seçtiğim


güzel bir şarkı eşliğinde yiyeceğim yemeğimi


...




Kendim için yapmadığım çok şey var,anlıyorum


görünen birşeyler var artık


Yarın bir yolculuğa çıkacağım


ve kendimi buralardan götürüp


çok uzaklara bırakacağım


yüzüme bakıyorum aynada


bu evde son kez


son kez görüyorum kendimi,belki de


biraz zayıflamış haldeyim


biraz da mutsuz


ama en kısa zamanda tekrar kilo alacağım


ve mutlu olacağım


güçlü döneceğim bu şehre


şimdilik kendim için ''hoşçakal ''diyorum kendime








Hiç yorum yok: