4 Ocak 2011 Salı

iç çığlık

Bir çığlık atıyorsun boğazın yırtılırcasına,

kimseler istemiyorsun etrafında kalsın,

Bir adım atıyorsun sessizce toplanılmasın atrafında,

kaçmakla yaşamak arası bir yerde bekliyorsun

boğazın yırtılır..

Hayat yüzde elli oranını koymuş gene benim için sepete;

yeniden elimi daldırmam gerekiyor,içtenlikle

samimiyet ve sonsuza doğru

ama artık o kadar korkuyorum ki elimden

yetinmeyecek yeni yüzdeler arayacak sepetlerde

sessiz kaldım,sessiz oldum..

gerçek yada yanlış

doğru yada yalan

sadece susuyorum...

patlamak için ne kadar susuyorsam

o kadar doluyorum



içimi acıtıyor artık bu hayat,

bu koşturmaca..

sadece ufak bir köy,orman,dağ ve bir ev

bana dünyanın en büyük nimetleri gibi geliyor

bu karmakarışık yüzdelerde..

bu sefer sabrediyorum ve bekliyorum..

doğru şeyi yapmanın en önemli unsuru

ne yaptığını bilmiyorsan öğren

gerçekler seni ozaman taşıyor diğer yüzdelik dilime..

dilimin ufak yada büyük olması önemsiz

senin o dilimin içine girmek isteyip

bunu başarman önemli

ve

hayat artık sorma bana,

senden sadece cevap arıyorum

gitmeli miyim,

kalmalı mıyım?!...

Hiç yorum yok: