25 Temmuz 2011 Pazartesi

Sen Zaten Yokmuşsun!..

Sana hiçbirşey söylemek istemiyorum..

Sözcükler yetersiz..

Hiçbirşey yazmak istemiyorum..

Derinine yaşadığım bu aşk koca bir yalanmış..

Şimdi kızgınım..kendime..

karanlık sularda boğuluyorum..

Ben seni mi sevdim,

Senin gözlerinle mi baktım dünyaya?!

:((

.....

sevinçti,aşktı göğsüme bastığım..

yüreğimi yakan en beteri buymuş..

bir masal olsaydın keşke,

razıydım..

güzel bir yüz kalırdı senden geriye,

hoş bir anı..saklardım..

kimsenin bilemeyeceği bir tarih..

dokunamayacağı anılar..

Ama hiçbirşey kalmadı..

Bir yokluğu varsaymışım..

Bir Hiç'e sarılmışım

tüketmişim yıllarımı..

zaman da geçer,

her aşk gibi biterdi belki de

ona da alışırdık ama belki

nasıl olsa biterdi bu aşk belki derdik

ama unutulmaz bir hatıra,gençliğin en güzel anısı olarak kalsaydı..

Sen hiçbirşeyin değerini bilmedin!..

Ben seni aşkın yerine koymuş,aldanmışım..


Hiçbir erkeğe inanmıyorum artık..

ne kadar rıza verip razı olduysam

o kadar rızamı alıp gittiler

bir daha varamadık kıymet noktasına


Alın size bir hikaye:

Soluksuzdum,gençtim..

Yaşıtlarım mitinglere,partilere

ya da konserlere giderken

ben bir evin loş odasında yalnız

nemli pikelere sarılıp sarmalanmış onu bekliyordum

Her iznimde ve izinsizliğimde o vardı

Her yanlışında kör olmuş gözlerim,

üzülsem de hatırını yıkamadığım bir gönlüm vardı..

Lanetlenmiştim sanki..

Bir örümcek ağına takılmış gibi..

Hayatımın belli bir miktarını ç/aldığını sanan bu adam

aslında tüm hayatımın her bir karesini lime lime edip

sessiz ve kimssesiz gecelerime girip beni aşk sarhoşu edendi..

Yalnızca bakardı..belki bu bile yeterdi..

Zaman geçti,toydum,büyüdüm

O benden zaten büyüktü..

Ayrılırdık

ve ansızın hayatımın orta yerinden

tekrar girerdi..

Gel-git ler arasında sevdim..

Her 'sevdim' dedikçe bir gönül rızası daha eklendi

Her 'sensiz naparım ben'' diyişimde bir ağ daha eklendi aslında

Belki de toyluğumun cesaretsizliğiyle atamadım bu takıntıyı

adına rıza dedim,aşk dedim,özveri dedim...

Yıllar geçti..kaç doğum günüm..kaç nefes..kaç saniye..

Herşeyde bulmuştum onu,bulmak istemiştim veya.

.......

uğraşsam zımparalasam bu kadar acırmıydı bu kalp?! :((

........

Kafamda oluşturduğum hayalimdeki adamı nitelendirip

bir silüetin peşinden koşmuşum aslında

Hızla aktı-gitti herşey..


Biliyor musun?!

Kabahat sende değil,ben körmüşüm..

konduramamışım hep..

Sana karşı öfke duymuyorum artık..

akıttım gözyaşlarımı içime..

kırgın değilim,kızgın değilim..

Çünkü zaten sen yokmuşsun..

Asıl kızılacak kişi benim..

Sen hep aynıymışsın..

Senin ihanetin bana koymadı.

Beni kahreden,beni yokeden,bin pişman eden tek şey..

Bir aşk yaratmış tek başına yaşamışım..

Sen zaten yokmuşsun ki..

Senin neyine yanayım?!...


Hiç yorum yok: