13 Temmuz 2011 Çarşamba

Gel/git/me/ler...

durup durup seni özlemekten

usandım..                                                                                                 

umutsuz bahçeyi beklemekten..

bu yürekten..kendimden..

........

seni anlatmaktan yorgunum..

kimseye değil,kendime..

seni sevmekten..özlemekten yoruldum..

......

sessizliğin içinde kendimi dinliyorum

örmüşüm kabuğumu,çekmişim zırhımı

koruyorum kendimi..

huzurum var..

yalnızlığımı bilemişim sessizliğime

ağızlara sakız olmamak için

kapatmışım kalbimi çevremdekilere,

dokunma bana;

sevmeyeceksen derinden..

...

Her taraf aşk dolu sana,

ellerinde bir var,bir yoklar..

dünya güzeli kadınlar bulabilirsin,

senin gönül durağından geçecek..

aşk aşk olmayacaksa eğer,

bırak beni gideyim kendi yoluma

kadınım sonuçta;

elbette düşer benim de zırhım,

iner yelkenlerim bir gün

konu sevda olunca..

.......

Hiç gücüm yok, görmüyor musun?

Anlamıyor musun bir darbeyi daha kaldıramayacağımı?

Ya Sev beni derinden..

Ya da Var git yoluna..

....

Duruşumu,gücümü,

nasıl tırnaklarımı geçirerek hayata tutunduğumu

fark etmiyor musun?

Bunca kötülüğün,pisliğin içinde

mücadele ediyorum..

Dalımı koparırsan nasıl kuruyacağımı anlamıyor musun?

....

Bütün güçlü duruşumu,aklımı,mantığımı,irademi

kaybediyorum yanında..

konu 'Sen' olunca,aşkım olunca

yitiyor  herşey..

Hiç bana yakışmazken bırakıveriyorum kendimi,

beni alıp götüren gözlerine..

Benimle Oynama!..

Öyle bir düştüm ki ağına

çıkarmak mümkün değil içimdeki beni..

İstediğim sadece aşkın..

......

Öylesine açken gönlüm aşka,

öylesine özlerken seni,

dar vakitlere,odalara

sığmayacak kadar büyükse aşkım,

aşk aşk değilse eğer;

ne kalıyor ki geriye?

.......

Gel/git/me/lerden yoruldum

Geliyorsun..

kokunu içime çekiyorum doyasıya

sımsıkı sarılıyorum saatlerce

nasıl özlüyorum seni..

Ve sabah oluyor,güneş doğuyor

sen gidiyorsun..

herşey yeniden başlıyor..

saatlerle kavgam..günleri saymam..

hiçbir yolu yok yokluğunun?

ve ben ne zaman seni düşünsem artık

aklıma yoksunluk geliyor

Sen hiçbir zaman bu duyguyu anlayamayacaksın belki,

hiç bilmeyeceksin neden böyle hissettiğimi

ama ben hep kendimi sana saklayarak

bir umutla bekleyerek geçirmiş olacağım..

..........

Sen!

yüreğimin en temiz yeri,

gözlerinde can bulduğum!..

Mavi yalnızlığım benim..


içindeki alışılmış bir hevesse,

bir sevişme,bir dokunuş,

hepsi bir kuru öpücük içinse;

Var git yoluna!

Ne adamım olmaya soyun artık,

Ne beni sok koynuna..

Ben derin aşkımdan ve umutsuzluktan usandım!..






Hiç yorum yok: