19 Temmuz 2011 Salı

Son Savaşçı

:((

Yüreğimdekileri anlatmak ne kadar zor                                                     

bir bilsen!..                                              

Bir kadının ruhunu böylesine temiz ortaya

dökmesi kolay mı sanıyorsun?!

....

Arz ve Talep meselesi elbette..

Ben vazgeçtim!..

Al senin olsun tüm güzel sözcükler...herşey..

Ben gidiyorum!..

Hevesim kırıldı....Bilir misin bu duyguyu?!..

İçimin kıpır kıpır olduğu zamanları hatırla..

elinde,yüreğinde,aklında ne varsa paylaşmak istediğin anlar oldu mu,

vardır öyle anların di mi? anımsa o anları..

yoksa zaten ben çok yanlış bir yolda yürüdüm demektir!..


Sıradanlaştırıyorum bizi,beni,seni..

Herkes gibiyiz artık,herkes kadar olağan..

Böyle daha iyi olmalı!..

Bana değilse bile, sana iyi geliyordur sanırım.


Sana uzanan tüm yolların kapalı olduğunu

artık üzülerek net görüyorum.

Elimden başka birşey gelmiyor..

Duvarları aşamıyorum.

Zaten artık canım da istemiyor..


Yürek kıpırtısını söndüren cümlelerinden,

sevgimi körelten hiçe sayan bakışlarından,

egonun izin vermediği düşleri küçümseyişinden,

özverisiz ve donuk hallerinden sıkıldım,gidiyorum!..



Hep seni sevmeye niyetli yürekler bulacağını düşünüyorsan,haklısın!

Çok gönül bulursun senin durağına uğrayacak.

Ancak hiçbiri seni,kendini aşmaya zorlamayacak.

Son savaşçı bendim;

ben de gidiyorum!



Hiç yorum yok: