24 Temmuz 2011 Pazar

Babalar ve Kızları..

Babalar hep kız çocukları için idol olmuştur                                

kız çocuklarının  ilk aşkıdır  babaları..

o evlenilcek prens....koruyucu limandır.

ilk onda anlarız erkeğin ne olduğunu ve

gördüğümüz modeli doğru sayarız.


yıllar sonra hayatımdaki bunca depremden sonra

aşk a hayata dair yaşama paylaşmaya dair tüm

kazanımlardan sonra

farkettim ki,

tüm bu yanılışlar

Babam yüzünden..

Ben de babasına aşık bir kız çocuğu olarak büyüdüm..


Onun yaptığı herşey kutsaldı..

O dünyanın en hoş adamıydı..hala da öyledir...

Onun yerini dolduracak ne bir koca ne bir sevgili gelebilir

ama biz bir ömür boyu arar dururuz..


Bir erkeğin hoş giyinmesi önemlidir benim için,çünkü babam öyle bir adamdır..

Bütün çocukluğum boyunca o modeli gödüm..

Bu yüzden takım elbisenin erkeğe çok yakıştığını düşünürüm..

Erkeğin yapılı,ses tonu tok,olgun olanını severim..neden diye baktığımda

daha pek çok özelliğin babamın niteliği  olduğunu anladım..

Babam çok otoriter gözükmesine rağmen,müşfik.cömert ve sosyal bir adamdır

Vicdan sahibidir.Merhametlidir.

Saygılıdır ve güçlüdür..ipten adam alır denilen erkeklerdendir.

İnsan yıllardır içine neyi aradığını soruyor,

Oysa cevap bir çocukluk fotoğrafında..

Oyüzden benim için erkek kavramı bunun üzerine kurulu sanırım..

Bu yüzden midir acaba hayal kırıklığı yaşamamız,yada üzülmemiz?!

Bunun üzerine kurmamak gerekir..

Bizim neslin baba kavramı benzerdir,

Çünkü çoğumuzun babası dürüst,ev erkeği ve iyi babalardı..

O dönemin erkekleri olması gerektiği gibilerdi

Zaman geçtikçe,çağ sürükledikçe değişen

ve bana göre bozulmuş olan yeni neslin,baba olduklarında

bazı vasıflarının eksik kalacağını düşünmem bundandır.

Velhasıl,Babam gibi birine ratlamak

onun gibi birine aşık olma isteği bilinçaltıma yer etmiş olmalı ki,

hala o belirsiz adamı arıyorum..

Ucundan kıyısından benzeyen erkeklere aşık olmuşluğum da vardır.

ama etrafımda evli yada boşanmış arkadaşlarımın eşlerine baktığımda da

manzara hep aynı..

Sanırım Babalar ve kızları her devirde aynı hikayeleri yaşayacak gibi görünüyor

?!....

Hiç yorum yok: