11 Temmuz 2011 Pazartesi

Hükümsüzdür!..

Günler aynı tekrarlardan ibaret..

yaşam mahkumluğu bu olmalı..

Geldik ya bir kere,tekamül etmeden dönmeyeceğiz..

iyi ama dayanabileceğim bir omuz bulmalıyım

bu kalp yorgunluğuna..

elinde tuttuğu bir torba bile ağır gelirken insana,

yüreğe basan bunca ağırlığa nasıl dayanmalı?!

kalbin hasar almışsa bir kere, tamam..

............

Kalp yorgunluğu nedir bilir misiniz?!

içiniz üşür bazı geceler..

sızlar gönlün kabuk bağlamış yanları

bazen sevda artıklarından..

bazen sadece yoksunluktan..


uçurum kenarında hissedersiniz kendinizi..

bütün herşey hükmünü,anlamını yitirir..

yeminler..vaatler..

attığın imzalar..aşka dair söylediğin ne varsa..


yokolur bir anda..

........


Aşk..var olduğu anın dışında yaşamıyor..

........

Dün gece yarısı..

etrafta sesizliği korurken karanlık,

çıkıp balkona bu şehri seyrettim..

uzunca..

ışık yanan evleri..uyumamış insanları..

her yanan lambanın bir hayatın uzak işaretleri

olduğunu düşündüm..

Kaç yaşama tanıklık ediyorsa manzaram,

o kadar sevda kırıkları dolu etrafım..

Hepsi birisine, tutamadığı bir söz vermiş olmalıydı.

Hatta evliliğini,ilişkisini devam ettirenlerin bile,

ilk zamanlar verdikleri yeminlere ne kadar bağlı kaldıkları da

soru işareti..?!

Genetik olmalı, Adem ve Havva' yı hatırlayınca..

Tanrı’ya verilen sözü bile tutamayan insanoğlu,

 kendi cinsine söylediğini ne kadar süre koruyabilir ki?

..........

Kafam bozuldu benim..

verdiğim bütün sözler hükümsüzdür..

hepsini ikinci bir emre kadar aşklarımın üstünden çekiyorum.

Bir daha hiç seviyorum demeyecek miyim?

Elime başkası değemez, bir daha kalbimi kimse alamaz

seninim, ölene kadar gibi cümleler söylemeyecek miyim?

Bunun cevabını şu anda vermek zor.

Mantığım söylemem diyor ama ben aşkı görünce

hemen yolunu değiştirip ardı sıra koşan deli kadının biriyim.

 Belli olmaz! Kaç sarhoş tövbe edip tekrar içmemiş mi?

Kalbimi kıyıya çektim. Su aldıkça batışını izliyorum.

Bu yüzden ettiğim hiçbir yeminin geçerliliği yoktur.

Eski sevdaların da sözlerinin arkasında durup bakmıyorum.

Şimdi, kim hangi gönülde bitmeyecek sandığı sevgisine yeminler ediyorsa, orada kalsın.

 Ben bir müddet daha en azından yeni bir aşka kadar kimliğimle birlikte hükümsüzüm!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

It ıs great.