11 Ağustos 2012 Cumartesi

karalamaca..

Günlerden cumartesi..

Mübarek aksam da yine çalışmakla gecti..

Hiç sevap point kazanamadık..:)

bu dunyayı gecsek ahirette de level şansımız yok ! :p

Güzel bir gün!..

Güneş yakıyor..

Rüzgar bugün güzel esiyor..

(ama insan kokularını da taşıyınca sıkıntı oluyor biraz..:P )

Martılar , isil isil deniz, dalga sesi..

insanlara ve olup biten herşeye sırtımı dönüp bunlara bakmak istiyorum yalnızca...

.........

.........

Ve tabi ki kitap..

....

Güzel bir Cumartesi günü kahvaltısı..

domatesli sos, patates kızartması ,

kasarli omlet..daha neler neler...

Sabah kuş sesleriyle uyanmaktı isteğim..

ama bu kuş karga degildi!..:)

- iç ses-Bu evrenin algı sorunu varken olumlu beklentilerin olsa ne farkeder..:p

...

Müziği açtım..

enerjik..güzel..

kendine getiriyor insanı..

Adele ablanın kendinde olmayan enerjinin

şarkılarında olması garip ama sabah sabah iyi oldu galiba..rumor has it.....

Gazetelere baktım şöyle bir..

memleket bitmiş okey dönüyor..

Asabiyet yaratmasın şimdi,

kapatıp sustum..

sükut ikrardan gelir ama ben neyin ikrarındayım inanın bilmiyorum...

ülke gündemi ve benim gündemim cok farklı..

ne yazsam bilemedim..sonra perhiz lahana turşusu meselesi filan pişman iste...

....

Uzandım..

Bugünlerde uyku cok iyi geliyor..

hafta sonu bile vakit bulamamam ve yoğun olmamdan

sanırım..

Şöölee..İki yıldız arası göğe asılı hamak…Uyku, uyku…

 Zamansız ve mekansız, uyumak...Uyumak istiyorum...

Gercekten gün cok güzel ama  henüz bunun bir parçası degilim..

Hadi bakalım!..:)







Hiç yorum yok: