14 Ağustos 2012 Salı

karalamaca..

Hikayesi olan insanları sevdiğimi hep söylerim!..

Etkilendiğim, ilham aldığım insanlar çünkü..

Çok şey katıyor bana..

Eylül ayında olacak bir organizasyon için müzik gruplarını

araştırmam gerekti..

Jaz guitar concept bir orkestra talep edilen..

Daha önce görüştüğüm birkaç kişi aracılığıyla irtibat

kurarken stüdyo çalışmasını izlemeye gittiğimiz yerde

zaten müziğini dinlemekten keyif aldığım Mercan Dede ' yle

karşılastım..

Bilen bilir, sufi müziğini dünya müzik tınılarıyla muhteşem

bir şekilde harmanlar..

Yaratıcı, alanında fark yaratan ve hikayesi olan insanlardan

kendimi bildim bileli etkilenmişimdir..

Mercan Dede -aslında Arkın Ilıcalı- da tam böyle biri..

Çok cool, mesafeli soğuk sanırdım ama aksine gayet hoş sohbet

ve sempatik bir kişiliği var..

Zaten enstrumental müzik dinleyen ben, merak ettiğim birçok

konuda bilgi sahibi oldum :)

ney, vurmalı ve üflemeli

çalgılar dan başlayıp ebru sanatına kadar

birçok konuda bayağı konustuk..

Albümlerini dinleyen takip edenler çok iyi bilirler ki

hakikaten insanın ayaklarını yerden keser..

Kendisiyle istanbulda yaşıyorsanız her an

karşılaşmanız mümkün..

Ama halep pasajında, ama Mephisto da..

Işık saçan bir enerjisi ve yüzü var..

Samimi ve içtenliğiyle sanki kırk yıldır

tanıyormuş gibi hissediyorsunuz.

Ve eşinin soyadını alacak kadar kibar bir adam!..

ülkem erkeği için zor ama fark yaratan

özel bir davranış..

Yaratıcı ötesi süper bir kişilik  diyebilirim..

Kendisinin önem verdiği tabir ile söylemek gerekirse

tam bir 'Dünya İnsanı'..

İş güç arasında kayda değer olduğunu düşünerek

bu güzel insana dair bişiyler karalamak istedim



hepsi bu!..:)

















Hiç yorum yok: