1 Ağustos 2012 Çarşamba

azıcık mola :)

Biraz soluklanmak istiyorum..


Fazlasıyla koşturmaca geçen bir hafta..


Artık kendime ait kısımda huzurlu tenhaları istiyorum..


İşimle ilgili mutluyum..


Bu zamana kadar istediğim herşey olmakta..


istediğim de buydu..


Şikayet etmiyorum o yüzden..


Düğün ve kokteyl organizasyonlarına yoğunlaşmış durumdayım


Her ne kadar bu yorgunluğa ve koşturmacaya rağmen


sınırlarımı zorlayan durumlar olsa da


kendime inanmış vaziyette ilerliyorum..


Haftasonları çok zor da olsa ayarlayıp bi yerlere gitmek


-ki lüx oldu benim için bu ara zamansızlıktan ama-


en güzel keyif bu ara..


Bir party organizasyonu ile ilgili görüşmeye


kemerburgaza giderken farkettim ki,


istanbul'un gayet sakin, doğayla başbaşa huzurlu yerleşim yerleri


az da olsa var..


Beykoz,kanlıca,çengelköy,şile,polenezköy derken


Kemerburgazı beğendim..


İstanbulun dibinde cennet ama biz illa ki egzos kokusu çekicez ?!


Orman havası ile hem de sakinliği ile aslında doğanın anakentle buluştuğu


benim gibi bu kaosun içinde aslında huzurlu sakin yerleri arayanlar için


sanırım ideal hatta vazgeçilmez bir yer..


Şahsen bedava verseler ulus,levent vs. yüksek,ruhsuz,

soğuk beton plazalar ya da lüx daireler

yerine bahçeli müstakil bu evleri tercih ederim!..


Aslında daha da güzeli-idealim-;

-ki yakın zamanda gerçekleştirmek istediğim-

doğrudan ege' de özellikle datça da bir yer de olmak ve

üstadın dediği gibi ölmeden cenneti yaşamak..

....

....


Düşündüğünden daha fazlasısın


Hiçbirşey zor değil..


Misal..



....
....


buyuran;


ege aşığı amatör bir kalem :)





















Hiç yorum yok: