3 Ağustos 2011 Çarşamba

Son...

Uykusu ağır bir gün..

ışığı hafif..

Ben nöbetini tutuyorum

ama her geçen gün

daha az

ve zamanla

kendini iyileştiren yara gibi

daha iyi..

Azala azala..

Daha az seviyorum seni

giderek daha az..

usul usul keşfederek sevdim

her gün sana doğarak sevdim

şimdi unutur gibi seviyorum..



Boşuna arama,

gelme artık sevgili!..

arada bir, istediğinde

bir sayfasını rastgele açıp okuyacağın

kitap değilim ben!..

istediğin zaman ara sıra uğrayacağın bir liman,

canın çekince içeceğin bir kadeh şarap değilim!

Üstünü değiştirmek için gelme;

Ben günah çıkarma kabini değilim!..

Yüreklere oyuncak olmayacak kadar derinine bir aşk yaşadım ben!

Git! Kendini başka yerde temize çek!..

Üzerini örttüm senin..

......

.....



Ama en kötüsü ne biliyor musun sevgili?!

Sen her ne kadar umursamasan da

Kimse benim gibi sevmeyecek seni,

kimse şiirler yazmayacak sana

ve en kötüsü

belki hiçbirzaman okumayacağın yazılar

yazdım sana!..


..........

............


Sevdiğim!..



İyi ol, Sağ ol, Uzak ol

Ama bir daha görme beni!






Hiç yorum yok: