24 Ağustos 2011 Çarşamba

Aciz bir yaz gecesi -2-


İçimi kararttım..

dilimde zehir zemberek kelimeler..

Cansız kağıdın bedenine aktarırken içimi
                                                                        
Kimsesizim..

Çalmadım kimselerin kapısını

kapattım kendimi hücreme

gecenin karanlığına gizlenip

çıktım dışarı gece saklar beni diyerek..




Yoruldum..

Tek taraflı bir hayatı omuzlamaktan,

hayatın yükü altında ezilmekten,

birilerini arayıp sormaktan,

anlatamayıp dinlemekten,

sevmekten..

seni beklemekten,

her yeni güne belkilerle başlamaktan

sadece hıçkırıklarımı kendim duymalarımdan yoruldum..

sabret diye diye

Bir aşkın yalnızlığında

tükendim..                                                              





Üşüyorum..

Hüzün şarkıları söyleyen bir yaz akşamının verdiği

fani bir üşüme hissi..

ellerim buz kesmiş olmasına rağmen,

ıssız bir gecede

yokluğuna mahkum bir ruhla

seni yazarak unutuyorum üşümüşlüğümü..


..........

..........

Oysa nasıl da ihtiyacım var sana,bilemezsin

Sarılsan bana kutsal bir şefkatle,

başımı göğsüne yaslasam

ve yiten ümitlerimin ayak seslerini

duysam kalbinin atışında,

içine düştüğüm çaresizlikle birlikte

sana sımsıkı sarılırken,

sıcaklığını hissedip boğazıma düğümlenen

ve içimde yankılanan hıçkırıklarımı

 özgür bırakıp ağlasam..

Sen saçlarımı okşasan,

ben içimdeki zehiri

nehir misali akıtsam

........

Ama yoksun!..

.........

Geceyi dinliyorum..

kulağımda tanıdık şarkıların melodisi..

Gökyüzüne bakıyorum..

Yıldızlar sönük..

soğuk rüzgarlar esiyor..

gözlerim dalıyor sonra

Uzaklarda bir hayali arıyorum sanki..



Bekliyorum..

Yalnız ve sessiz..

ellerim yazmak istiyor

dudaklarım konuşmak..

ağırlık çökmüş üstüme

içimden haykırmak geliyor

gökyüzüne

sesim çıkmayana dek

''Nerdesin,

Sen artık gelsen be sevgili!''

susmadan ve bıkmadan

haykırmak

ve yazmak

kalem tükenene dek:

Seni Seviyorum..Seni Seviyorum..

Seni Seviyorum..Seni seviyorum..Seni..

.........




















Hiç yorum yok: