23 Aralık 2010 Perşembe

Yalan Sev(iş)meler.../ (Avuçlarımda kanayan Aşk!..) /

Sustum...

Patlamaya hazır bir volkan gibiyken içim...


İçimde güzel anlar büyütmeye çalıştım,

acı bir serzeniş kalbimi ağrıtırken oysa..

Kaçmak istedim...

Uzaklara ait olmak..

Yaslayıp başını düşüncelerinin seni götürdüğü o uzak diyarlara..

orda durdurmak saatleri..

kendinden kaçmak....aslında yabancılaşmak...




Bir yerlerde var olma sızısı;

ve başka yerlerde yok olma..

sonsuz yalnızlıklar...

kurumaya yüz tutmuş hayaller..

dondurulmuş sevgiler,ümitler..



Belki de karşılaşmamak için kanayan korkularımla

dokunamadım yeniden parmak uçlarına

yahut olamadım seninle

sevemedin beni

kanamakta olan avuçlarımla



Kendinden sıyrılıp bir başka ruh giymek

Sevmeye çalışmak birşeyleri

aşkın kutsallığına inanıp,

neye taptığını unutmak..

bağlanmak..

O'nda kaybolmak..

bir heyecan,bir sevinç,

bir korku

belki de anlamsız bir çaba..



Bir taraf yanardağ alevi

Kaskatı bir duvar sanki diğeri

Anlamaya çalışmak herşeyi..

........


alışılmış katılık..

yitirilmiş ruhlar..

karanlık kadar kapalı sevişmeler..

ruhsuz boşalmalar.

adsız birbirine açılan vücutlar

uçurum kenarına bırakılıp kaçılan ruhlar..

derinlerimizde eriyen buz dağları..




_belki de sözün kısası_

Çok da şey anlat(a)madan

sövemeden içimi acıtanlara

dökemeden beynimi bakışlarına

ya da sevemeden beni

Öylece kanadı avuçlarım...


Hiç yorum yok: