8 Kasım 2012 Perşembe

Sükunet..


Uzun zaman olmuştu

kendimi dinlemeyeli..                                 

iş,güç vs tınn!..

ohh mis mişş :p

Artık nasıl 'tak' dediyse 'yeter'dedim

ve tası tarağı topladım..:)

Kasım ve aralık ayları işlerim açısından en yoğun aylardan

ve döner dönmez işlere adapte olmak hele de tatil sonrası

zor da  olsa  koşturdum..

Ama benden bu kadar!.:)

İnsanüstü bir efor sarfeder hale geldim artık

Biraz da sevdiklerime vakit ayırmalıyım..

di mi ama :)

Hava ılık..

Deniz miss..

rüzgarlı bir hava hafiften ama en sevdiğimden..

Çok derin bir nefes alıp içime cekiyorum huzuru..

toptan yutmak istiyorum neredeyse..

Haldır huldur koşturmak yok..

ofiste- dışarda durmaksızın devam eden telefon trafiği..

Gürültü..kalabalık..insanlar..zorunluluklar..iş güç herşeyden uzak..

Ohhh...

kah geziyorum dolaşıyorum,

kah oturuyorum

Yavaş hareket ediyor ama herşey..

-Doğayla başbaşa kaçak bir ruh :p -

bende uyum sağlıyorum..:p

Arasıra sıradan insan tipleriyle karşılaşıyorum..

Öyle büyük hesapları yok..

Karmaşık kurnazlıklar ve menfaatten uzak

hayatı yudumluyorlar..

Para kazanma hırsı yok..

Birbirinin üstüne basıp geçme derdi olmayan,

samimi doğal yürekler..

yummuş gözlerimi doğayı seyrediyorum..

Öylece durağan..kıpırdamadan..

Ne etliye ne sütlüye karışmadan

sinirleri bozulmadan

yaşam telaşına kapılmadan

sükunet içinde yaşayabiliyorlar yaa..

Ruhum burada kitli kalıyor..

....

Sonra mı?!!

...

Şişşşttt..

Sessizlik!..





 














Hiç yorum yok: