19 Kasım 2012 Pazartesi

karalamaca..

son günlerde dikkatimi çeken

istanbuldaki turist sayısı..

inanılmaz fazlalaştı..                                                                  

Bilmiyorum fark ediyormusunuz ama

alışveriş merkezlerinden tutun da

bar ve restorantlara kadar her yerde

fazlasıyla yabancı ülke vatandaşlarına denk

geliyoruz son günlerde..

Dünyada gittikçe revaçta mı istanbul,

gözde bir il mi oldu anlamadım ama

her geçen gün kendimi azınlık hissetmeye başladım :)

taksimde, bebekte mekanlardan

nişantaşı citys te avm ye 

kadar  azımsanmayacak düzeyde

yabancı ülke vatandaşı görüyorum

sevindirici mi,endişe edilecek bir durum mudur

bilmiyorum ama

sanırım eleştirdiğimiz yönlerine rağmen

dünya gözdesi bir kentte yaşıyoruz.


p.s. benim gibi ege aşığı birinden de

       istanbul' a dair 'yiğidi öldür ama 

       hakkını da ver'  yazısı oldu ama görünen bu

       ne diyim :p







Hiç yorum yok: