21 Kasım 2012 Çarşamba

dünden kalan anekdot :kayıp çanta

Teyzoşum aradı

Derin'im şirinem hasta olmuş..

zaten burnumda tütüyor, işten

zaman buldukça görüyorum

Hemen hazırlanıp çıktım

-ölürüm ben güzelliğime :p -

taksiye atlayıp gittim ama

iş yogunluğu bir yandan

bir elimde kol çantam,

diğer elde bilgisayar ve evrak çantam

ağırlıktan dolayı arka koltuğa attım aceleyle.

İnerkende cüzdandan ödeyip indim

yanımdaki bilgisayar çantasını alıp çıkmışım

kol çantası arkada kalmış..

-dalgınım bu aralar yorgunluktan sanırım-

Daha sonra durağa giderken farketmiş allahtan taksi şöförü..

yoksa belki daha sonra binen müşteri filan derken kaybolabilirdi

Neyse efenim duraktakilere teslim edince çantamdaki kartvizitliğimden

irtibat bilgilerime ulaşıp aradılar..sağolsunlar :)

Ben de teşekkür edip teslim almaya geleceğimi söyledim..

Daha sonra çantamı almaya gittiğimde duraktaki görevli

bir A4 kağıt liste  :p

çıkardı verdi bana..

Çantanın içindekiler..:))                                                              

beraber kontrol ettik..



-vivident naneli sakız

- selpak

-rujum

-kolonyalı mendilim

-makyaj çantam

iğne iplik çanta boyu dikiş seti ( yuhh dimi :)

-çanta boyu parfümüm,

-arabanın yedek anahtarı (araba sevgilimde olmasına rağmen

yedek anahtar niye benim çantamda anlamadım :D )

-el kremi

- diş fırçası ,tarak, toka vs vs


:)))

eksik olan birşey yok..

Büyük çanta kullanmayı sevmişimdir eskiden beri ama

listeyi ve çantanın içinden çıkanları görünce

çingene bohçası gibi birsürü şey döküldü ortaya :p

Ben bile şaşırdım kendime :s

Biz kadınlar sanırım çantamızda tüm hayatımızı taşıyoruz!..

Duraktakilerde beni izliyor buarada çantamı yerleştirirken..

-''Afedersiniz, sakıncası yok dimi, bakıyoruz ama ?!''

- ''Neden?''diye sordum

-''Hepimiz denedik arkadaşlarla ama tüm bunları çantanıza sığdıramadık,

nasıl becerebildiğinizi görmek istiyoruz!..''

:))))













Hiç yorum yok: