1 Kasım 2012 Perşembe

Bi soluk alalım :p

Uzun zaman olmuşş..:p

Bloğumu özlemişim :))

Ne çok şey birikmiş..

Bayram bunalımına giremedim şükür bu yıl..:)

Zaten onaylamadığım ritüel olarak karşı çıktıgım bir bayram,

hayvan pazarları görüntüleri görüp sinirlenmek yerine

karış karış avrupanın bir kısmını (Atina,Roma,Florensa,Napoli,Venedik,Milano,Marsilya..)

derken gezdik gördük eğlendik..

- seyahat notlarına ayrı bir zaman ayırdık efenim :)-

Günler ve haftalardan sonra sonbahar..

ve kış geldi sayılır..

Gardrop resetleme zamanı..:p

sevdiğim mevsim yaklaşmış

içim çiçek :))

Yalnız döner dönmez

biriken işlerle yüzleşmen

ve koşturmaya adapte olman zor olsa da

işler güçler..seni bekler :))

Son günlerde özel ilgi alanlarıma zor da olsa vakit ayırabiliyorum..

Benim için son dönem 'zaman' öyle önemli hale geldi ki anlatamam..

Herşey için bir zaman tablosu oluştu nerdeyse :p

Sabahın dördünde beşinde de olsa film seyreder

kitaplara dalan,

saman kağıtlardan yapılmış ajandasına

yazılar, notlar, denemeler yazan,

tarihi araştırmalar yapan,

-yarasa gibi olsa da düzen :p -

bir şekilde vaktimi programlayabilen

bir konuma geçtim

Araya iş arası ney kursu ve senaryo atölyesi girdi bi de:)

Artık ötelediğim herşeyi

yada zaman yok diye es geçtiğim birçok şeyi

programlar veya birşekilde vakit ayırıp yapar

konumdayım..

Çevremdeki insanlar yoğunluğumdan şikayet etse de

işimle,sevdiklerimle hiç olmadığı kadar mutluyum...

Sorumluluklarımı da yerine getiriyorum..

Çıkıp hava da alıyorum..

Gerçek dünyadan daha fazla huzurlu ve mutlu olmamı

sağlayan sevgilimle de vakit geçiriyorum..

'Çok çalışıyorsun'

'Çok yoğunsun, hayatını yaşamıyorsun'

diye nitelendirenlerin aksine hayatımda hiç olmadığı

kadar mutlu ve huzurluyum!..

Kendime ayırdığım zaman dilimini

hayattaki saçma boşluklar yerine

kitap okumak, müzik, kendi yazdığım romanım,

film kareleri, gözlemlediğim ara ara karakterler,

sinema,tiyatro ve geziler alıyorsa

ve zaman yetmeyip geçip gidiyorsa ne mutlu bana!..:)

Ve bunu dışardaki kalabalığın 'yoğunluk' olarak yorum

getirmesini umursamıyorum..

Kimse kusura bakmasın;

sözsüz- enstrumental müzikten,avrupa sinemasından,

tüm ağırlığıyla gerçek edebiyattan vazgeçemem..

ruhunu,kafasını,yüreğini,kemiklerini hatta

içindeki boşluğu dolduran herşeye sadık ve onlardan

vazgeçemeyecek kadar eski kafalı biriyim sanırım :p

Bugün kavuştum hepsine uzun bir aradan sonra..

kitaplarıma,kalemlerime ve yazılacaklara..:)

Masamın üzeri,

sonrasında yatağımın üstü

okumak,yazıp çizmek notlar almak

kadar zevkli birşey yok benim için..

Hava soğuk ama

dışarı çıkma vakti alışveriş yapmalıyım..

Sonbaharın soğuğu kemiklerime kadar işlese de

seviyorum..:)

Bu mevsimin gelişi beni çok fazla heyecanlandırıp mutlu etmiştir

yaprakların dökülmesi, rüzgarın hışırtısı,

kurşuni renkler eskiden bu yana hoşuma gider..

Bu mevsim de böyle oldu :))

Herkese selamlar!

en önemlisi bu güzel mevsime :)))

Hadi bakalım :p


























Hiç yorum yok: