17 Ocak 2012 Salı

'' Kış ''

Ben kışı seviyorum..

Kışın masum bakışını ve bu bakışın altındaki hırçınlığı seviyorum..

Hayatın yansıtıldığı,duyguların karardığı

ve yaşamın anlamını yitirdiği bir sabah,kimseye aldırmadan

yağan karları seviyorum..

Nasıl da kapatırlar tüm çirkinlikleri,her biri pamuk tanesi gibi olan karlar.

Biraz olsun sıcaklığı kaybetti ayaklarım,ellerim de eskisi gibi soğuk..


Bana beni anlatan rüzgarı seviyorum..

Alıp bir köşeye attığım

ve hiçbirzaman hatırlamak istemediğim anılarımı

sürükledi başka diyarlara..

Ben yağmuru seviyorum..

Pencereme çarpan üzgün damlaları..

Karamsarlaştırmıyor beni karanlık gökyüzü,

hüzünlü bulutlar,amansız rüzgar..

Her zaman güneş doğmaz ki duygularımda,

çiçekler açmaz ki kalbimde,gözlerim gülümsemez ki her bahar..

Yaşanan her günün bir anlamı var yüreğimde..

İşte ben bugünlerin anlatmak istediklerini seviyorum..

Kar yağarken dışarı çıkıp onlarla şarkılar söylemeyi,

rüzgarla konuşup masallar anlatmayı,

yağmurla birlikte ağlamayı seviyorum..

Güneşin pırıltılarını sevdiğim kadar gecenin karanlığını seviyorum..

Yanan şöminenin yanında çıtırtılar çıkaran ağaç kabuklarını seyretmeyi özlemiştim

ve anımsamayı geçen eski kışları..

Aslında ben herşeyi,

bu dünyanın baharını,kışını,

yıldızını,ay'ını,güneşini semeyi unuttuğumu hatırladım..

Kışın yağan karın soğuttuğu evlerdeki çocukların heyecanını,

Soğuktan hissedemediğim burnumu ve yüzüme yapışan kar toplarını seviyorum

Bir kardan adam yapmayı özlüyorum..

bir de kar topu savaşını..

Bir kardan adam yapalım hadi,

Erise de üzülmeyiz artık

herşeyin bir sonu olduğunu hatırlatan bu kardan adama..

Ben kışı yaşamayı sevdim..

Bu dünyada olup,aydınlığın gülümseyişini,

sabahın uyandırışını

ve yoksul insanları düşünüp haline şükretmeyi

sevdim...





Hiç yorum yok: