10 Ocak 2012 Salı

Bazen sadece ^ karmakarışık ^

Yürüyorum akşamın telaşı üzerimde

benim ve aslında etraftaki herkesin..

ağırlaşıyor düşüncelerim akşamın sessizliğinde.

daha da hızlanıyor adımlarım..

içinde bulunduğum ruh hali karmakarışık..

tükenmeyen koşuşturmalar..yaşamımızda acelemiz varmış

gibi yüklenen o enerjimiz..

canıma okuyor herşey..

gel-gitler,çıkmazlar yoruyor..

Kendime ait zamanlarda tenhaları seçiyorum.

kendime ait problemlerle başa çıkmayı çoktan öğrendim.

Fakat beni asıl yoran zaman tünelinde birikmişlikler,

geçmişteki zamana mıh gibi aklımı takan dıştan gelen etkiler,

dışardan gelen uğultulara 'dur' diyemiyorum bazen..

ufacık bir şey belki önemsiz

bir boşluk anında aklıma yerleşiyor,

gereksiz gibi görünen ayrıntılar

hayatın keyiflerini içeren düşünceleri silip

konuk oluveriyor bir anda..

Güne enerjik, güvenle başlayıp

sonra sönük ve yorgun bitiriyorum..

İnsanların maskesi ve samimiyetsizliği

güven duygumu asgariye indiriyor..

yapay- sahte gülücükler, ilişkiler vs..

her yeni gün her defasında şifresini çözüp çözüp

her doğru çıkan tahminimde resetlediğim insanlar

biraz daha mutsuz ve tedirgin etse de

bir o kadar da güçlü oluyorum..bileniyorum..

Seni kamçılayan ama seni yıkan bir enerjiden hoşlanmak

sanki bir çeşit intihar gibi..

Herşeye rağmen içimde güzel 'an'lar büyütüyorum

Çoğu zaman affedici olmak çok ağır oluyor

ama unutuyorum..

masum düşüncelerle hafifliyorum..

Bazen içimdeki 'ben' lerle kavga ediyorum..

Kaç tane ben var,

kaçına hükmediyorum

yada onlar bana bilmiyorum:)

Her birine laf anlatıp ıslah etmekle

-bazen hepsini susturmakla-

ne kadar zaman harcıyorum bilemezsiniz:)

Gerçek, içindeki 'ben' i bahanesiz ve gerçekçi izlediğinde

karşına çıkıyor

sorgusuz,sualsiz..

bunlar var ediyor seni..koruyor zırh gibi

kabuğunda duyguların,

yüreğinde inanç ve umut adına birkaç cümle

uğraşıyorsun..

sevgisiz,ruhsuz,bencil,duyarsız birşey olup kalırsın yoksa..

Başka türlü ben 'ben' olamam ki..

Zehir zemberek acı çeksem de..mutluluktan uçsam da..

yalnız kalsam da..

değişemem ki..

İçinde 'aşk' ve 'güven' olmayan hiçbirşeye katılamam ki..

Bunu yapamam..








Hiç yorum yok: