15 Mayıs 2012 Salı

İlan :P

Taşınma kararım doğrultusunda
Tek bir valiz+lap top malumunuz yolculuk etmenin
daha kolay olduğuna ve
yeni ev kuracağım yerde yeni eşyalar almanın
taşımaktan daha kolay olacağına karar vermiş bulunmaktayım.

Bunun sonucu olarak da oda mı bir elden geçirip varımı yoğumu
satmak fikrinde yoğunlaştım.
kısa bir süre önce zaten teyzeminde zorlamalarıyla
bir temizlikte eşyalarımın yarısını çeşitli
ihtiyacı olan kişilere dağıtmıştım.
Öğrencilikten beri tv,çamasır makinası,elektrik süpürgesi vs derken
herşeyden 2 tane olan evde kullanılmayan eşyaların
konduğu yer bile depo olmaktan çıktı
Kendime sadece hoşuma giden ve/veya anısı
olan eşyalarımı saklamıştım.
ama artık onları da ne kadar önem versem de kullanmadığımı
fark ettim.

Dolayısıyla
Giysi+Takı+Ayakkabı+Çanta+Ev eşyası+Elektronik

tümünden oluşan satış linklerini yakında burada yayınlamaya başlıyorum.

boyum 1.76 kilom 52 ayakkabı numaram 39-40-41 ayakkabısına
göre değişiyor zaten linklerde de belirteceğim.

Kıyafetlerde Small-Medium veya 36/38 arası değişecek

Hiç yorum yok: