23 Aralık 2011 Cuma

Hafifleme zamanı!...


Büyüdük..

Bir 'yaş' daha alıyoruz..

Hayat için gerekli olan her olay

gerçekleşen her eylem bir çizik daha

atıyor yüreğimize

Ve her neticede ders alıyoruz..

Büyüyoruz..

Kendi adıma yaptığım hatalardan

pişmanlık duygusu yerine

öğrenilmesi gerekeni bulup çıkarıyorum

yaşadığım her kötü olaydan ders çıkarmaya

çalıştım..

Yaşam her zaman süprizlerle dolu olmuyor..

kah üzülüyorsun kah mutlu oluyorsun

insanım..

çok ağladım......hem de hüngür hüngür..

bazen sustum..bazen tozu dumana kattım

küfrettim...

aşık oldum..

....

Gerçek, insanın kendisini doğasında kabullenmesiyle

geliyor gerçekten..

İnsanları çevremi gözlemledim

kendimden çok şey öğrendim..

İçindeki 'ben' i sessiz,sakin izlediğinde

ve bahaneler türetmediğinde

hayatı keşfediyorsun..

.........

Kapattım perdeleri

Sorgulamıyorum hiçbirşeyi

Nedenleri niçinleri çıkarttım aklımdan

Tüy kadar hafiflemek istiyorum

kaygısız yaşamak..

Kaldırımda ellerim ceplerimde yürümek

deniz kenarında tüm biriktirdiklerimi

sonsuza uğurlamak istiyorum..

zamanı durdurmak..

erimek orda..

kadınlığımdan ürkmeyerek..

ıssız sessiz sokaklarda özgür olmak istiyorum..

Sünger çektim geçmişe

Kaldırıp attım tüm telaşları

alın dünya sizin olsun!..

kaostan karmaşadan kaçıyorum

sırtımdan tüm birikenleri indiriyorum

yükleri fırlatıp atıyorum

ellerimi çekiyorum

.........

Öfke defterim boş

çok daha huzurluyum..

biriktirdiğim tüm kirlilikleri bir kenara bırakıp

yeni başlangıçlar yapmak istiyorum

Yeni yıl

yeni umutlar

taze başlangıçlar demek değil mi?

tüm yorgunluklar dün yaşanmışlıklar zulamda

yeniden doğruluyorum..


..........

..........


hafifliyorum..

bırakıyorum kendimi bir yudum kahvenin tadına

saldım denizin uzak bakışlarına herşeyi

martılara simit atıyorum..

..........

..........
















Hiç yorum yok: