22 Aralık 2011 Perşembe

Connecting people!..:)))

Maillerime bakıyorum..

Çince yada japonca tam anlayamadığım semboller..

Bu da neyin nesi derken..

Adrese bakıyorum..

Hong Kong tan biri.

Maili okuyorum..

Sanat yönetmeniymiş..

Hong Kong ta yaşıyormuş

ingilizcesinin az olduğunu belirtmiş başta..

çok az olduğu belli olan ingilizcesiyle yazmış..

bloğuma google da resim search lerken rastladığını,

ardından resimleri beğenip ,

bloğun ne olduğunu anlamaya çalışmak

için yazdıklarımı korece ye çevirdiğini söyleyen biri..

çok şaşırdım ve ilginç geldi..

tanışma yollamış ve mail atmış..

umarım cevap verirsiniz diye de bitirmiş..

maile karşılık verdim..

çok şaşırdığımı ve memnun olduğumu belirttim

ama aklımda ilginç sorular tabi..

ilginç..

Hong Kong ta yaşıyan biri..

Bloğunu görüyor..

Bloğunuzdakileri anlamak için kendi diline çeviriyor,

mail atıp tanışmak istiyor..


Nokıa reklamının meşhur sloganı aklıma geldi.

connecting people..:))

iletişim..

İlişkinin Arapçası münasebet sanırım,

münasebetin sonuna gidersek iletişime kadar gidebiliriz

birbiriyle ilişkide, bağlantı kurmak vs.


resimlerini yolladı sonra..

faceten ekledi..yasadığı yerin resimlerini atmış..

Hong Kong a davet etti:)))

biraz muhabbet edince sordum

çeviri metin özünü vermez tam olarak,

ne anladın yazılarımdan,

zor olmadı mı kendi diline çevirdiğinde?

aşk ve yalnızlık genel yazılar az çok anladım

ve takip etmeye başladım dedi..


iletişim..network böyle bişiy sanırım..

farklı ülkede kilometrelerce uzakta olan

farklı dillerde farklı kültürlerde kişilerle

duygu düşüncelerini paylaşabiliyorsun..


sonra aslında başta çekindiğini söyledi

zaten mailinden de anlaşılıyordu çekincesi

cevap vermeyeğimi önemsemeyeceğimi düşünmüş

önyargılardan ve tutumlardan konuştuk biraz..

ortak hobilerimizi farkettik..fotoğrafçılıktan konuştuk

sonra mailime çok sevindiğini belirterek teşekkür etti,


'Birey olmak' çok farklı bir durum

ve sanırım ülke şehir insan farketmiyor

herkesin ortak sorunu bu!..

Çok fazla sanal alemci olmamama rağmen

hatta interneti kötü yersiz kullananlara kızan ben,

asıl amacı ''işte bu'' olan iletişim ağına

dair birşeyler karalamak istedim.


Chris, bu tanışma olayını da yazacağım dedim

çok sevinirim tabi, diyerek onayladı.

........
........


Eskilerin deyimiyle

Ne diyim Hong Kong ta da bir kapımız oldu :))))


Teşekkürler Chris:))


















Hiç yorum yok: