19 Nisan 2012 Perşembe

karalamaca @ seminer

zaman durdu..

geçmiyor..

heyecan yok..

biraz tedirginim sadece

çok hızlı konuşmamam konusunda telkinler içimde bağırıyor..

-(Sevgili Yana aklımda püf noktalar :)-

öyle süslü püslü bir ortam

büyük prodüksiyonlar yok..

ama zaman akmıyor..

herkes içerde..

toplantı salonu dolu..

kadın girişimciler..

odalar,borsalar,dernekler,ticaret odasından birçok katılımcı..

konuşmacılar hazır

içlerindeki en genç girişimci olarak

konuşma yapacağım :P

kıyafetim,

makyajım,

saçım,

duruşum,

ellerim mimiklerim vücut dilim derken

evet evet hazırım..:)

tek sorun yeni iyileşmekte olan ayağım..:(

(sakatlığımdan dolayı topuklu ayakkabı biraz zorladı)

......

-hızlı konuşma gülşen-

-hızlı konuşma gülşen-

......

Normal günlük hayatında çok hızlı konuşan ben,

-dk 250 kelime basabilme yetisi-

yavaş konuşmaya programlıyorum kendimi

''hızlı konuşan insanlar zeki insanlardır,

hızlı ve birçok şeyi aynı anda düşünürler vs ondan ''denir ama

eğitmenlikte bu olmaması gereken bişiydir

eğer bir sunum yada konuşma yapacaksanız

herkes tarafından anlaşılır net ve yavaş konuşmanız gerekir

vücut dili,öğretim teknikleri yaklaşımlar

gördüğümüz dersler aklıma geldi sürekli..

dolayısıyla konuşmamı yavaşlatmayı

telkinleyerek geçirdim son yarım saatimi..:P

bir de katılımcılarla göz kontağı kurmayı telkinleyerek..

dershanede öğretmenlik yaptığım dönemi saymazsak

uzun zamandır ilk defa topluluk önünde konuşma yapacağım..

Rahatım..

heyecen yok yapım itibariyle

ama uzun zaman oldugu için

ve önem verdiğim için biraz tedirginlik var üzerimde..

akşamdan aldığım  benim hikayemi iş alanımı anlatan notları

sade bir metin halinde hazırlayıp

gayet doğal konuşmayı sürdürmeyi düşünüyorum..

Adım anıldı..

Kürsüye davet..

ve sahnedeyim..
.......
.......

çok doğal ve beklediğimden daha güzel geçen bir konuşma oldu

çok güzel tepkiler aldım..

soru-cevap kısmında gayet ilginç benim hakkımda

ve organizasyon sektörü hakkında

sorular geldi..hepsini açıklıkla tatmin edici cevapladım

 ve ticaret odasından farklı kurum kuruluşlardan kişilerle tanıştım,

kartvizitimi isteyen,bağlantı kurmak isteyen ve bilgi almak isteyenler oldu

ayaküstü konuştuk ve kartımı verdim

tanışmaların çok faydalı olacağını düşünüyorum

Çok onore oldum..

çıktım  dışarı sonra

işler var bekleyen

hava nemli,biraz da güneşli..

boğazımı yakan bir tadı var..

gülümsüyorum..

gözlerim hala perdeli..

beklediğim günler bugün içindi

hayat artık

zamanın akışından ibaret..

başarım

başkalarının diline pelesenk olmuş

onlardan onlar memnunlar

benim için bir anlamı yok..

yol uzun..

ben yürüyorum bir şekilde..

...

...




Hiç yorum yok: