20 Şubat 2012 Pazartesi

karalamaca...

Bugün bu yazı kendime..

kimseye değil..

bana...


kendine dair birşeyler bulan da bulur..

uzun zamandır arena da savaşan ben

tüy kadar hafifim...

hani o bilmem kaç metreden atılınca bir tüy mü bir demir mi..

o kadar hafifim..


özlediğim..istediğim..yapamadığım çok şey var daha..

Dün birşeyin farkına vardım..

Uzunca bir süredir üzgün olduğumun

hem üzüldüğümün hem üzdüğümün..


'beni bu kadar üzen şey doğru olamaz' dedim kendime

ve Bugün.


Çok güçlüyüm..

kendimi suçlamayı bitiriyorum bugün..20.02.2012 saat 12:08

2012 'benim yılım olacak'

eskide kalmış hala eski olan hiçbirşeyle alakam olmayacak artık

....

herkes herşeyi bir şekilde bir yerden öğrenip tecrübe sahibi olabilir,öğrenir

ama sadece bunun acısını çekmişse bedelini ödemişse emek harcamışsa

tam anlamıyla doruk noktasıdır!..

Hayatımda çalkantılı dönemi geride bıraktım..ama hüzünlü..sevinçli...acı

hayatın her yüzünü gördüğüme inanıyorum..

Herşeye rağmen anladığım ve inandığım bir şey;

sizi ayakta tutan ne olursa olsun vasfınız..işiniz..ona sarılın..



Aşk'  a gelince

o koca bir yalan!..

Anladım ki, Çok seversen yüceltirsen değer verirsen

ya kendini kaybediyorsun, ya onu kaybediyorsun, ya da ikisini birden..

Kimseye gereğinden fazla değer vermemek, özverinin dozunu kaçırmamak gerek,

karşı tarafa bu 'ona köle gibi bağlı olduğunuza yada cepte olduğunuza ' dair yansıyor..

Sizi hiçe sayıp ihanet edip hallaç pamuğu gibi sallıyor..



O yüzden değer nedir aşk nedir bilmeyenlerin peşinde boşuna koşmak yerine,

herkes kendisini sevene evet dese; bitecek bu film.


İşime yoğunlaşmış durumda koşturuyorum bu ara..

1 yılı aşkın bir süredir sorunlarla uğraşan ben,

mücadeleden yılmayıp sonunda kendi adıma organizasyon firmamı açtım..



Hayattan iştir aşktır dostluktur bilimum değerler konusunda

belgemi aldım..

Ondan bu kıl tüy..





Ben artık devam ediyorum

Saygılar bana!..

:))


Hiç yorum yok: