3 Ocak 2016 Pazar

flashback ;)

Eveeet koca bir yıl geldi geçti..
Her yıl olduğu gibi yılbaşında insan geriye dönüp bakıp üzüntülerini, sevinçlerini, hatalarını, yaptıklarını, yapması gerekenleri, yapmaması gerekenleri, hedeflerini hayallerini zulada ne varsa 
şöyle bir gözden geçiriyor :) şahsen ben çok yaparım :)

yıllardır yılbaşı benim için özel oldu, hem doğum günüm hem yılbaşı hem de yepyeni umutlarla devam etmek, güzel başlangıçlar yapmak için bir sembol bir gün oldu, bugün sonlanan koca bir yıl, devasa bir arşiv deposu :)

geçtiğimiz 2015 yılında keşfettiğim ve 2016da daha çok yapmayı umduğum şey: 'an' da yaşamak!..
Evet, geçmiş gitti, gelecek belirsiz. 
Yani ne geçmiş ne de gelecek var. 
Sadece "an" var. 
İşte bu yeni başlangıçta "an"da kalmayı becerebilmeyi diliyorum kendime ilk olarak 2016 da!..;)

Benim için kapanış perdesi çok zor bir yıldı. Hem ülkece hem bireysel olarak sanırım gerçekten sınav gibi bir yıl geçirdik..
Bir yandan iş iyi gider, büyür ve şubeleşirken ülkenin ekonomik ve siyasi durumu tüm sektörleri firmaları etkiledi 
ve doğal olarak herkes etkilendiği gibi organizasyon sektörü de etkilendi..
Ama dikeni olduğu için gülden de vazgeçmedim, geçmem de. 
Tüm riskleri göze alarak ilerledik ve devam ediyoruz çok şükür :)

2016 nın benim için uğuru olacağına inandığım iş merkezi işletmeciliği alanında kurduğumuz markamız G'Offices ta 2015 in bizim için uğur böceği oldu :)
 işallah o da çok güzel ilerleyecek ;)

"Olması gerekenler oldu, gitmesi gerekenler gitti..." yi çok duydum can dostlarımdan son zamanlarda.
 Fakat her ne kadar güzel şeylere yer açmak için gidiyor olsa da giden,insanın içinden bir parçayı da söküp götürüyor..
Hani derler ya inim inim inletip..işte öyle gidiyor.. 

Hayatım baştan aşağı değişti bu yıl. Şems'in dediğine geldi "Hayatım altüst olacak diye korkma, Nerden biliyorsun hayatının altının üstünden güzel olmadığını". Aynen öyle..
3 aşamalı zorlu bir seminer sonrası değiştiğimi hissettim..
Nesneden uzaklaşıp maneviyata doğru yol aldığım, daha çok kendime döndüğüm, özüme, içime olan bu yolculukta dileğim gerek dünyanın öbür tarafında olup istersem yanımda bitebileceğini söyleyen, gerek yakınımda olup her an yanımda bitecek olan, yaptığım ve yapma potansiyelim olan hatalarımla beni kabul eden dostlarım, sevdiklerim yine yanımda olsun bu değişim yılımda da.

Farkına vardım ki gerek fikir, gerek olay, gerekse bir nesneye fena yapışmışım yıllardır. Tıpkı olgunlaşana kadar dalına sımsıkı tutunan ham meyve gibi. 
O yüzden bir an önce olgunlaşabilmeyi diliyorum. Çok şeye dokunup gitmek istiyorum. Benimse zaten benimledir, yoksa zaten benim değildir. 

Cama vuran kar tanesi önce yapışır kalır, sonra tek başına süzülerek aşağı akarken diğer damlalarla birleşip büyük bir enerji ile aşağı iner ya işte böyle huzurla akacağım güzellik dolu çok şey olsun istiyorum.

Olgunlaşmak istiyorum da içimde ki çocuğu öldürmeden. 

"müsamaha yılım" diye adlandırdığım yeni yıldan biraz kendim için yaşadığım, ilişkilerimi dengede tutabilme için sabır, yapabileceklerimi keşfedebilmem için enerji, heyecan diliyor kendimden ve yaşadığım her andan keyif almayı seçiyorum. 

Sevdiklerim içinse hayırlısını diliyorum, keyifli, huzurlu bir yıl olsun, aşk olsun!..

Gel şimdi yeni yıl, eskisi nasılsa bitti :) 
Ne sunsa önümüze yedik :) 
Bakalım sen neler sunacaksın bize..;) 
Nasılsa yiyeceğiz dert etme.;)



Hiç yorum yok: