22 Aralık 2013 Pazar

kısa bir mola :)

Geçen hafta konyada -15 te dondum,bu hafta Antalya'da +19 derecede yüzüyorum,deniz,havuz,spa keyfi :p çatlıycam derece farkından azkaldı :)

Güzel havayı buldum değerlendiriyorum 

Hem ziyaret, hem ticaret :)

Her ne kadar yazın durulamayacak kadar
kötü sıcağı ve yüzey şekli olarak dağınık
bir il olmasından dolayı pek tercih ettiğim bir şehir olmasa da gezdim, gördüm, eğlendim ama benim için ideal bir kent değil malesef

Ege'yi yeğlerim Akdeniz'e :)

Ama Side başka!

Tek geçerim!

Her zaman söylerim antalya'da
tek beğendiğim yer..

Havası denizi süper ..

git git derinleşmeyen deniz..

cafeler mekanlar ilginç

Tarih kokuyor her yer..

Harika!..


Yalnız Antalya = Rusya

Bizim turist olnamıza az kalmış, net :)

Merkezde side de konyaaltı kemer..

cafe, carsı vs nereye gittiysem heryerde

dikkatimi çekti

Hemen hemen her Türk erkeğinin yanında bir rus bayan, tersi de var az da olsa..

Otel, cafeterya sahibi bile rus

Gelmişler, evlenmişler, iş açmışlar
Çocuklarını türk okullara yolluyorlar

Türkçe öğrenmişler

Direkt Rusya'nın eyaleti gibi :)

Vize de yok. 

Haricinde totalde keyifle zaman geçirdim

dinlendim, huzur çektim içime

istanbul da yoğunlukta bana yetecek kadar! :)

Hiç yorum yok: