24 Aralık 2013 Salı

Bir Ankara akşamı karalamacası..

Hava çok soğuk..

Isınmak için sıcak bişiyler istedim

Sahlep..

Üzerinde tarçın ve kokusu..

Buzz gibi bir Ankara akşamı..

Canlı müzik olan bir yer fakat henüz

program yok

Gençlerin takıldığı hoş bir mekan..

farklı insanlar..

farklı düşünceler yaşamlar..

Biraz daha sıcak..

derken şömine yanında buldum kendimi

biraz daha iyi..

gecip giden son iki yılın ardından

sonunda biraz boşalttım kafamı..

gereksiz anılar insanlar

yüreğime kazınan acılar

mıh gibi tutuğum cümleler

bazılarının sahipleri adım gibi eminim

bu durumdan memnun

ama inadına karma uyguladım

inadına umursamadım

kötülüğe iyilikle yaklaşmak veya 

sırf onlara inat olsun diye değil belki ama

biraz daha çok kendime yer acmak için

daha derin soluk almak

kendime ait kısımda huzurlu olmak için..

insanların dediklerini dinledim..

yaftaladıklarını..

havadan sudan konuşur gibi dinledim

öfkelensem de içten içe..

sükuneti elden bırakmadım

biliyorum çünkü kötü olursam çok kötü

olur dünyayı yıkarım başlarına

çünkü niyet kötüyse zaman, mekan, insanlar değişebilir ama arkadan konuşmak ile bir insanı öldürmek arasında fark olmayabilir benim için

Oyüzden o kadar iyiye endeksliyim ki
kötü halimden ben bile korkarım!

ama iyi insan olmak öğretilmişti bana

ve yolumuz belliydi!

onların önüne koydum dediklerini..

onlara sordum söylediklerini

sadece masanın ortasına atıp

insanların tepkilerini izledim

hareketlerini tavırlarını gözlemledim

o cümleyle ilgili yorumlar yaparlarken

ya da yapamazlarken

izledim

yüzlerini inceledim

utanma ve çekinen suratlar

özür dileyen bakışlar..

...

yazı yazarken gelmeyen arka plan

şarkısı 

orada devreye girdi

bazen denilenleri duymamam için

çok çaba harcamam gerekti

anlatılanları anlamamak için uğrastım

tersi çok kötü olacaktı çünkü

çalıştım..

çok çalıştım..

tatilde kumsalda yatarken

sahilde bira içerken

uzanmış yatarken dans ettim

kulaklarımı tıkadım

çalışırken saati unuttum

deli gibi çalıştım

ne zaman aklıma olumsuz birşey gelse

göğsüme bastırdım

yüreğimde erittim

pozitif birşey koydum yerine

kitap okudum

çok okudum

satırların arasında kayboldum

insanları izledim

ne zaman bana bakmasalar izledim

miyop bakışlarla

gözlerimi kıstım

kaçamak ama derin gözlem

baktıklarında da gülümsedim

insanlar korkmasın benden diye

tebessüm mimiklerimde..

inadımı ceplerime koydum

gururumu kimsenin ulaşamayacağı

bir yere

kalan herkesi ve herşeyi de zemine..

parkelere dizdim tek tek

üstlerine basıp geçmeyi

istedim

hem de çok

ama arkama göz ucuyla

dönüp baktığımda 

canımı yakmasınlar diye

yine parmak ucuyla yürüdüm


-evet hoşgörü herşey ama laftan anlamayanın hali kötektir sınırında
malesef hiçbirşey :p -



hayat macera dolu bir serüven

meşakkatli herzamanki gibi

biraz da eğlenceli

ee o zaman haydi eğlenelim ;)
















Hiç yorum yok: