böyle bisiy..
hava miss..
sessiz..sakin..
günes hala var..:)
havuz ve spa keyfi :)
kemer sahil süper.,
sahilde kosup enfes bir kahvalti
ve ardindan yola cikmaya..
Ee biraz da sightseeing di mi ama :)
Sevgiler:)
Elinde ne varsa hayata dair,ötesi hiçbir şey ya da vesair...Hani demiş ya şair: Mutluluğu sende bulan senindir; ötesi misafir...