13 Ekim 2013 Pazar

#1yılda80kitap

Cumartesi günü 

Son gün tatilden önce bir istanbul keyfi yapayım dedim

Beyoğlunda alışveriş yaptım

caddede yürüyorum

Robinson Cruise bookstore

beyoğlunda her ne kadar zor sartlarda 

ayakta kalmaya calissa da, kitabevinin 'bizi kurtarin' icin

sectikleri yollar hic etik degil ama 

yazarlarin Robinson Cruise'u

kurtarma cabasi takdire şayan!

Tabı ki kapanmasın, hep yasasın kitabevlerı

Hele en sevdiğim Robınson Cruıse'un ayrı bır dokusu ruhu var.

Yine ugrayıp kitap alıcakken kitaplarını zevkle okuduğum

Murathan  Mungan ın imza günü var :)

Double mutluluk :)

Okumadıklarımdan seçip iki kitap imzalatıyorum 

ve kısa bir sohbet..:)

Asmalı mescite doğru giderken Beyoğlu 7.sahaf festivali var!..:)

Hazır günü kitaba ayırmışken sahafları gezmemek olur mu?! :)

Miss...:)

Bana alınabilcek en mutlu edicek hediye sanırım, kitap :)

Keşke kitaba, okuyup bilgilenmeye daha önem veren bir toplum olsak!. 

Ona da bakayım, buna da bakayım derken sahaflarda kendimi kaybettim resmen

 Buarada bir sohbette ilkokulda okudugumuz cin ali kitaplarının tüm

serisine sunulan parayı duyunca dudaklarım uçukladı?! 

-Ahh anne ahh, kim bilir benimkiler nerde şu an?! :p

Saat sekize geliyor yeter artık acıktım

diyerek kendimi beyoğlunun en leziz yemek yapan yeri olan ve benim keyifle
yemek yediğim ender yerlerden olan fıccın'a  attım:)

İlerlerken caddede çocukken çiğdem almak için
sıraya girdiğim, kuruyemişlerini incirini özlediğim, hatta istanbul'a ilk geldiğim yıllar özleyip kargoyla -pardon çiğdem deriz biz çekirdeğe :) - çiğdem yollattırdığım Ege'nin simgesi Tuğba Kuruyemiş'i şubesini beyoğlunda açıldığını gördüm :)

Ailemden birini görmüş kadar sevindim resmen :))

Aydın yada izmir de cocukluğu gecen yada yasayanlar
ne demek istediğimi nasıl duygularda olduğumu anlamışlardır!

Çünkü istanbuldakilerin Tadımın hazır sürüm cekirdeğinden baska cekirdek tadtıklarını pek sanmıyorum

İçeri girdim tabi ki,hemen inceledim :)

Merak ettim o ruhu bulabilcek miyim diye ?!

Aynen ege sıcaklığını, insanının dostane yaklaşımı mevcut :)

yanıltmadılar beni :)

Orda nasılsa burda da öyleler..

Tek fark bizim bulvardan caddeden o kadar insan geçmiyor :)

Çok mutlu oldum :) 

Onca zaman her memlekete gittiğimde 'niye istanbulda yoksunuz'

diye diye sonunda başardık :)

 işallah hep böyle devam eder :)

İstanbullular belki pek bilmez ama şu an kurumsallaşmış her yerde şubesi olan Özsüt egede ilk başlamıştır ve bizim buluşma yerlerimizdi bu mekanlar..

Bolulu Hasan Usta da öyle..

Pek mekan yoktu ve bu mekanlar tekti o zaman, sonradan yaygınlaştılar

Kimse bilmez..

İzmir kemeraltında tek şube sonrasında katedilen yollar ve şu an her yerde olmaları bize gurur veriyor :)

Ege de çok fazla mekanın olmadığı yerlerde tek dükkan olarak bildiğimiz çocukluk gençlik anılarımızın temsili yerler şu an kurumsallaşınca seviniyoruz :)

Tuğba Kuruyemiş te öyle özeldir bu yüzden!..

Fıccın'a geldim

yemeklerimi söyledim, tıka basa doydum :) 

herzamanki gibi keyifli ve lezizdi!

ardından kafa dağıtma zamanı

Kafe pi, sohbet, muhabbet  ve müzik

her ne kadar keyifli geçse de   zaman,

error verince vücut 

istikamet home home sweet home :)

Tatilden önceki son günümü de keyifle noktaladım :)

Mis gibi kahvemi yaptım

Tabi imzalı bir kitap candır! :)

Haydi o zaman time to read!..:)











Hiç yorum yok: