Elinde ne varsa hayata dair,ötesi hiçbir şey ya da vesair...Hani demiş ya şair: Mutluluğu sende bulan senindir; ötesi misafir...
26 Kasım 2013 Salı
!!!
Tek bir kadına ait olmayı göze alabildiğin zaman erkek oluyorsun!!!..
Etiketler:
adam olmak,
erkek olmak
Yer:
Şişli Şişli
25 Kasım 2013 Pazartesi
cuk!!!
Biri sizi bir defa aldatırsa suç onundur,
İkinci defa aldanırsanız bilin ki suç sizindir!
Hele defalarca herkesi aldatmayı huy
edinmişler var ki;
evlerden ırak!!!!
Kaçıınnnn!!!
24 Kasım 2013 Pazar
I love working :)
İş keyfi engeller ama farklı keyifler getirir..
İş hayatını ve çalışmayı seviyorum.
Çünkü her gün taze bir
macera!..:))
Haydi bakalım yorucu bir günün ardından
dinlenmek gerek..
İyi geceler!..:)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)