Elinde ne varsa hayata dair,ötesi hiçbir şey ya da vesair...Hani demiş ya şair: Mutluluğu sende bulan senindir; ötesi misafir...
15 Temmuz 2013 Pazartesi
günün sözü
Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır!..
6 Temmuz 2013 Cumartesi
more than honey..
Normalde 'baldan fazlası' olan orjinalini
baldan acı' diye çevirmeleri cuk olmuş!..
Çok etkilendim,inanılmaz bir belgesel..
sanırım artık bir arı soksa, önünde saygı ile eğilirim :p
Böyle bir defasında da somon balıklarının doğada inanılmaz döngüsüne dair muhteşem bir belgesel film izlemiş ve hayran kalmış etkilenmiştim!..
Yazacaklarımı toparlamaya calışıyorum ama..
tek kelime ile :
Muazzam!..
zaman..
Basit bir adam/kadın
zamanı nasıl öldüreceğini,
değerli bir insan da nasıl kazanacağını düşünür
Akıp giden zamana set kuramıyoruz..
'Dur' diyemiyoruz
Ve geçen her gün ömürden!..
Bu yüzdendir ki her geçen gün kendini aşıyorsan
bir adım daha öteye gidiyorsan
Ne mutlu!..:)
Şükürler olsun ki zamanı iyi değerlendiriyorum!..:)
Çünkü zaman hayatın ta kendisi!..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
