Şu an çok yorgun ve bir o kadar hafifim
müthiş bir rahatlama duygusu ile birlikte yorgunluk hakim..
iş bitti..
akşam oldu...
şimdi yorgunluğun acısını çıkarma zamanı :)
üzerimdeki tüm birikmiş negatif enerjiyi atmak istiyorummmm.....
hadi bakalım!...
Elinde ne varsa hayata dair,ötesi hiçbir şey ya da vesair...Hani demiş ya şair: Mutluluğu sende bulan senindir; ötesi misafir...
2 Nisan 2012 Pazartesi
tatlı yorgunluk..
Huzurlu bir gezinti -(devamı)- Beykoz ve Anadolu Kavağı..
Haftasonu gezi tercihiniz nedir bilmiyorum ama
açıkçası rağbet gören AVM ler yada popüler kalabalık yerler yerine
kesinlikle daha yeşil doğayla başbaşa daha sakin yerleri seviyorum
Benim gibi bir Ege aşığı asla istanbulda yaşamak istemez ama
istanbulda yaşamak istesen hangi semt deseler 'beykoz' derdim sanırım..
öğrencilik yıllarımdan beri sevdiğim ender semtlerden biri..
Tipik bir boğaz semti..
konakları köşkleriyle tarihi dokusu da hep ilgimi çekmiştir..
Karadeniz' e açılmadan önce Anadolu yakasının son ilçesi
ve yeşilliği doğasıyla da bu yönden etkileyici..
haftasonu trafik ve kalabalıktan şikayet eden istanbullulara
tabi daha sakin ve huzurlu yer arıyorlarsa tavsiye ederim kesinlikle..
Özellikle Anadolu Kavağı..

Daha önce boğaz turlarında yarım saat durulup
balık ekmek yenen
ayaküstü midye tava balık restaurant ve cafelerin
olduğu yer
artık gezilebilmekte
eskiden askeri bölge diye gezilemiyordu
şirin balıkçı köyü gibi..
doğal bir güzelliği var..
Bir de süper bir manzaraya sahip cenevizlilerden kalma Yoros kalesi var ki
mutlaka fotoğraf makinenizi alın,unutmayın derim
eşsiz güzel bir manzarası var
kaleye çıkmak için yokuş yukarı çıkmanız gerekiyor ama
çıktığınızda kesinlikle değiyor
Buradan görünen Boğaz manzarası ve karadeniz tek kelimeyle muhteşem
Huzuru iliklerinize kadar çekebilirsiniz..
Kesinlikle sanki istanbulda yaşamıyormuş gibi keyif alıp
herşeyden arınmış olarak evinize dönüyorsunuz..
Çok güzel bir gezi yapıp keyifli anlarla evime döndüm
açıkçası rağbet gören AVM ler yada popüler kalabalık yerler yerine
kesinlikle daha yeşil doğayla başbaşa daha sakin yerleri seviyorum
Benim gibi bir Ege aşığı asla istanbulda yaşamak istemez ama
istanbulda yaşamak istesen hangi semt deseler 'beykoz' derdim sanırım..
öğrencilik yıllarımdan beri sevdiğim ender semtlerden biri..
Tipik bir boğaz semti..
konakları köşkleriyle tarihi dokusu da hep ilgimi çekmiştir..Karadeniz' e açılmadan önce Anadolu yakasının son ilçesi
ve yeşilliği doğasıyla da bu yönden etkileyici..
haftasonu trafik ve kalabalıktan şikayet eden istanbullulara
tabi daha sakin ve huzurlu yer arıyorlarsa tavsiye ederim kesinlikle..
Özellikle Anadolu Kavağı..

Daha önce boğaz turlarında yarım saat durulup
balık ekmek yenen
ayaküstü midye tava balık restaurant ve cafelerin
olduğu yer
artık gezilebilmekte
eskiden askeri bölge diye gezilemiyordu
şirin balıkçı köyü gibi..
doğal bir güzelliği var..
Bir de süper bir manzaraya sahip cenevizlilerden kalma Yoros kalesi var ki
mutlaka fotoğraf makinenizi alın,unutmayın derimeşsiz güzel bir manzarası var
kaleye çıkmak için yokuş yukarı çıkmanız gerekiyor ama
çıktığınızda kesinlikle değiyor
Buradan görünen Boğaz manzarası ve karadeniz tek kelimeyle muhteşem
Huzuru iliklerinize kadar çekebilirsiniz..
Kesinlikle sanki istanbulda yaşamıyormuş gibi keyif alıp
herşeyden arınmış olarak evinize dönüyorsunuz..
Çok güzel bir gezi yapıp keyifli anlarla evime döndüm
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





