26 Kasım 2013 Salı

!!!

Tek bir kadına ait olmayı göze alabildiğin zaman erkek oluyorsun!!!..

25 Kasım 2013 Pazartesi

İyi haftalar :)

Ne kendimizi yıpratacak kadar aşırı titiz

ne de gereğinden fazla rahat olalım!

Kendimize fazla yüklenmeden

Yapabildiğimiz kadar herzaman kafidir! :)


İşlerimizin üstesinden geleceğimiz ve başarılı sonuçlar alacağımız bir hafta olsun!

Herşey umduğumuzdan daha güzel olsun!

İyi haftalar herkese!..:)

cuk!!!

Biri sizi bir defa aldatırsa suç onundur,

İkinci defa aldanırsanız bilin ki suç sizindir!

Hele defalarca herkesi aldatmayı huy 

edinmişler var ki;

evlerden ırak!!!!

Kaçıınnnn!!!

24 Kasım Öğretmenler Günü

Kutsal bir göreve sahip olan öğretmenler,

işlerini o kutsal göreve layık şekilde 

yapıyorsa,sıklıkla kutlamayı hakederler.

Ancak gelinen noktada başarıları,

hakları sıklıkla kutlamak şurda dursun

1 gün dahi kutlama yapamayacak 

moralsizliktedir hakikatli öğretmenlerimiz..


Hakikatli diyorum..Çünkü onları hakikatli

kılan 'emektar öğretmen'olma özellikleridir..

Ancak gelinen nokta emek arttıkça 

kazanç azalmaktadır.

Daha manevi değerlere sahip çıkanlar ötelenirken,sistemin 'ayakta durabilen öğretmen' kategorisine ulaşmak için dayattığı şartlara odaklanarak maneviyatan, emekten, öğretmenliğin
asıl anlamından uzaklaşan, papağan gibi ezber yapıp anlamadan bilmeden ünvan sahibi & 'ayakta durabilen öğretmen' olanlar sarıp sarmalanmaktadırlar

Çünkü artık öğretmen olmak onca yıl okuyup dirsek çürüttükten sonra 34 kisinin intihar ettigi 'kpss' gibi sacma bir sarmal eziyette cebellesmekle,Amerika'nin dilini bilmekle, lisans üstü sinavlari gecebilme serefine nail olmakla mümkündür

Yani is bilmeseniz de olur :/

Bu satirlari bu kutsal meslegi cok ta severek secmis ve kazanmis
'Ögretmen' olma hevesiyle okuluna gidip derslerini almis ve hatta 
ögretim teknik ve metodlari konusunda kendini gelistirmis ama durum 
buyken 'sistem adami' olmayi tercih etmemis ve okurken calistigi sektörde
deneyim sahibi olup sevmis baska sektöre yönelmis 'idealist bir ögretmen'
olarak yaziyorum!
 
O  nedenle ben bu ögretmenler gününü kutlamiyor, Allah bu zihniyetin
tez zamanda cezasini versin,hak yerini bulsun diyorum!

Amin!



 

24 Kasım 2013 Pazar

I love working :)

İş keyfi engeller ama farklı keyifler getirir..

İş hayatını ve çalışmayı seviyorum.

Çünkü her gün taze bir 
macera!..:))

Haydi bakalım yorucu bir günün ardından

dinlenmek gerek..

İyi geceler!..:)

20 Kasım 2013 Çarşamba

:)

Çok mutlu bir akşam...

başardım :)

Hem başarılı,haklıyım hem mutluyum, daha keyiflisi var mı?

yola çıkmadan kendimi ödüllendireyim

haydi keyf zamanı :)

Offline mod on :)

Eveett yine offline mod on..:)

Dur bi dinlen moduna gectim :p

Yarın yolculuk var yine

Erken kalkmalıyım 

müzik, film, kitap derken uyku bastırdı..

toparlanma zamanı :)

Haydi bakalım!..


underline sentences -by Erich Fromm

Bütün agir psikolojik rahatsizliklarin temelinde Narsizm yatar

Narsist nedir?!

Narsist kelimesi, narsistik kişilik bozukluğu olan kişileri nitelemeye yarayan sıfat olarak kullanılmaktadır. 

Halk arasında kendini beğenmiş kişilere kullanılan terim olarakta bilinmektedir

Narsist kişiler her zaman, tüm ilgiyi kendi üzerlerine çekmeye çalışırlar, sürekli her konuda kendi laflarının geçmesini isterler. 

Narsist kişilerin her zaman amacı en mükemmele ulaşmak, toplumda parmakla gösterilen nadide insanlardan olmaktır. 

Narsistler kendilerini her zaman büyük bir özveriyle en ufak ayrıntısına kadar mükemmele ulaştırmak için çalışır.

Bu şekilde sadece ilgiyi kendi üzerinde toplayan narsistler başka insanları görmezler, onların haklarına saygılı olmazlar.
Kısaca iş birliği gerektiren işlerden her zaman kaçınırlar. İş birliği yapamazlar.

Narsistler başkalarının hak ve gereksinimlerini göz önüne almadan kendilerini öne çıkarmaya ve her şeyi istedikleri gibi yönlendirmek için baskalarından yararlanmaya çalışırlar. 

Gerçek dışı güç, para, başarı, güzellik ya da ideal aşk fantazileri geliştirirler. 

Hiç bir zaman doymazlar. 

Bunun sonucunda kendine önem verme duygusunun yerini depresyon ve değersizlik duyguları alır. Çünkü sergiledikleri bu üstünlük tavırları derin bir güvensizliği gizler.

Narsist insanlar eğer bir şeye ulaşmak isterlerse o şey uğruna başkalarınının haklarını hiçe sayabilirler. Çünkü narsist insanların istekleri her şeyden öndedir. 

Narsistlerin bir diğer özelliği de şöhret ve para uğruna herşey yapabilmeleridir.

Narsistlerin özellikleri nelerdir?

1- Egoist insanlardır. Dünyada sadece kendilerinin olduklarına inanırlar.

2- Kendilerini başkalarının yerine koyamazlar. Empati yapma özelliğine sahip değillerdir.

3- Şöhret, para ve toplumda üst düzey bir yerde olma gibi hayalleri vardır.

4- Başarılı insanlara karşı kin beslemek ve nefret duymak.

5- Eleştiriye açık olmama durumu.

6- Eksiksiz yaratıldığını, mükemmel olduğunu düşünmesi.

Narsistliğin belirtileri nelerdir?

1- Kritize edilmeye karşı öfke, utanç ve aşağılanma hissi duyar.

2- Kendi çıkarları için başkalarını kullanır.

3- Sadece kendini düşünmek.

4- Yeteneklerini ve başarılarını abartır.

5- Başarı, güç, güzellik, zeka yada ideal aşk ile ilgili fantaziler kurar.

6- Başkalarının kendisine farklı davranması gerektiğine dair beklentiler.

7- Sürekli insanların dikkatinin ve beğenisinin üzerinde olmasını beklemek.

8- Başkalarını kıskanmak ve haset etmek.

9- Aşırı gurur ve mükemmel olduklarına dair inanç.

10- Suçunu kabul etmez yada eleştiriyi kaldıramaz.

11- Fedakarlık yada iyilik yapmaz ama gösteriş amacı ile küçük davranışlarda bulunabilir.

12- Empati yapamaz.

13- Herşeye hakkı olduğuna inanır.

14- Yüzeysellik.

15- Sürekli şöhret, zenginlik ve başarı hayalleri kurar.

16- Dikkat çekmek, ilgi odağı olmak ve övülmek arzusu.

Kişinin narsisist davranışlar göstermesi neye bağlıdır?

Narsisist kişiliğin altında, paradoksal olarak, derin bir kendine güvensizlik yatar. 

Nitekim bu kişiler çok alıngan, eleştiriye oldukça tahammülsüz insanlardır. Şuuraltı bu kendine güvensizliği bir nevi bastırarak kendini aşırı beğenen insanı üretir. 

Narsisistler ayrıca empati kuramayan, başkalarının duygularını anlayamayan kişilerdir. Kendine güvensizlikle başkalarını anlayamama birleşince, narsisistik kişilik gelişir.

Narsisist davranışların eğitim ile bağlantısı var mıdır?

Narsisistler övgüyle beslendikleri için, çok çalışırlar. Dolayısıyla hayatta başarı kazanma, iyi bir yere gelme ihtimalleri yüksektir.

Başarı, kendini beğenmişliklerini iyice besler, böylece narsisistin yakın çevresiyle ilişkisi iyice bozulur. Parlak bir statüsü olan, ama yalnız bir insan vardır tepelerde bir yerde. Çalışkan olmayan, başarı kazanamayan narsisistlerin de hayatları kötüdür, çünkü çok ihtiyaç duydukları övgüyü bir türlü elde edemezler.

Narsisist kişiler çevresine zarar verirler mi?

Önemli özelliklerinden biri empati eksikliğidir. Başkalarının duygularını anlayamazlar. Zaten başkalarını önemsemezler. Başkaları, ancak kendilerini övmek, onaylamak için vardır. Bu yüzden yakın ilişkileri; evlilik ve yakın dostlukları sürdüremezler. 
Fedakarlığı hep başkalarından beklerler, çünkü onlar uğruna her türlü fedakarlığın yapılacağı insanlardır. 

Vermezler, alırlar. Aşkta bile, beğenilmek için vardırlar. 

Başkalarının hakkını çiğnemekten çekinmezler, hatta hak çiğnediklerinin farkına bile varmazlar, zaten her şeyin kendi hakları olduğuna inanırlar. 

Çıkarcıdırlar.

Narsistliğin tedavisi nasıldır?

Narsistik kişiler genelde psikoloğa yada psikiyatriste kişilik problemleri dışında başka sorunlar için gelirler.

Genelde başka insanlar ile yaşadıkları problemleri kendi davranışlarının bir sonucu olarak düşünmezler aksine dış etkenlerin yada o insanların hataları sonucu olduğuna inanırlar. 
Bu kişiler çoğunlukla duygusal problemlere tahammül edemezler ve depresyon yaşadıklarında terapiye gelirler. Çoğunlukla gerçekler ile hayalleri arasında fark olduğunu gördüklerinde yada mükemmel olduklarına dair inançlarını sarsacak bir kriz yaşadıklarında (eşlerinin terketmesi, iş kaybı gibi) depresyona girerler.
Terapiye girmek genelde bu kişiler için zor olabilir çünkü yardıma ihtiyaçları olduğu fikri onlar için aşağılayıcı bir olaydır. 
Fakat ciddi bir kriz yaşıyorlarsa, kendilerine olan güvenlerini kazanmak, mükemmel oldukları inancına ve fantazilerine yeniden kavuşmak için tedaviye gelebilirler. 

Kendileri hakkındaki düşünceleri, geçmişleri, şu anki durumları ve tedavinin ne için gerektiği konusunda ki fikirleri itibarlarını yükseltme arzusu ile çarpıtılmıştır. 
Dolayısıyla gerçeklere dayalı yorumları redderler ve yeterince egoları beslenmezse terapiyi bırakabilirler. Dolayısıyla belli bir ölçüye kadar kişinin gururunun okşanması tedavinin devamını sağlamak açısından önemli olabilir.
Psikoterapi başkaları ile ilişkilerinde daha pozitif ve faydalı şekillerde davranmayı öğrenmesi, kendisi ve başkaları hakkında daha gerçekçi düşünceler geliştirmesi açısından faydalı olabilir, fakat doktorun hasta ile oldukça dengeli bir iletişim geliştirmesi çok önemlidir.


*** bu yazı =(eşittir) diyip adını yazabilceğim insanlar tanıdım!

Bu gecelikte bu kadar 

Fonda 'somebody that I used to know'

Haydi bakalım iyi uykular!..


18 Kasım 2013 Pazartesi

keyfe devam ;)

Sömine sicagi ve keyfi bir baska güzel..

Kitap okurken uyuyakalmisim

Öyle güzel uyumusum ki on olmus 

ve hala uyuyorum :p

nerdeyse kahvaltiyi kacircam :p

önce güzel manzaraya dogru miss gibi kahvaltı..:)

sonrasında sahilde gezinti..

sahilde organik ürünlerini

kendi yetiştirdikleri sebze meyvelerini

satan köylüler..

hayatta kacirmam dogal ürün bulmusum :)

köy ekmek ayvasi, köy yumurtasi, ceviz,

kestane vs

haydi alisveris zamani :)






15 Kasım 2013 Cuma

happiness..:)

Gülüşünden herkes öpmek ister, 

ama ağlayan yerlerinden kimse öpmek istemez. 

Sen sen ol, gülüşüne aşık olana değil, gülümsetene aşık ol ..

10 Kasım 2013 Pazar

10 Kasım

Anıtkabir muhteşemdi. 

İyi ki varsınız milyonlar...

Atatürk sevgisini kimse bu Milletin yüreğinden sökemeyecek!!!








6 Kasım 2013 Çarşamba

work it out! :)

işimin en zevkli yanı hem eğlenmek hem güzel mekanlarda güzel insanlarla keyifli vakit geçirmek hem çalışmak :)

Bir 'Frankie' gecesi..

ayagimin tozuyla kosturmaca tam gaz.,


** Buarada sonraki ritmik sayi neydi?! :)

100 - 93 - 87 - 80 - 73 ...?! :)) 



5 Kasım 2013 Salı

töbe töbee :))

muşmula

gulgillerden,govdesi egri bugru,dalli budakli ağaç

 ve bunun çürüdükten sonra yenen buruk meyvesi

ifadesi boka bakar gibi olan insanlara verilen kibar ad [musmula surat)

diyip gülüyorum durmadan 2 gündür -allahım günah yazmasın- :p


biri beni kurtarsın :))))))))))


Love is..

İki dakika konuşup bütün gün mutlu kalabilmektir Aşk!..

:)

4 Kasım 2013 Pazartesi

Business is Great :)

Birleşik Krallık Avrupa Genel Merkezlerinin
türk iştirakçiler ve yatırımcılarla bağlantı kurması konusunda bir numaralı adresi..

UK Trade & İnvestment

This is #Great

#Greatyollarda 

Yurtdışındayken Türkiye lobisi kurup Türkiye'yi tanıt, Türkiye'deyken Birleşik Krallık lobisi kurup UK tanıt :))

hayatım yabancı firmaların türk firmalarla baglantı kurması konusunda 'negotiation' modta geçti yahu :))

kaderim oldu artık ' dialoglar, forumlar, meeting point'ler :))
 

Şaka bir yana keyifli olmasının yanı sıra yabancı işadamları ile birlikte olmak, pazar fırsatlarını, küresel iş bağlantılarını takip etmek çok şey katıyor 


Yoğun business kısmından sonra eğlenceli kısmından bir kaç anı :))

Haydi Londra'ya kalkıyooorr bir iki :))





Adam olmak!..

Erkek olmak doğuştan gelen bir alın yazısı olsa da,adam olmak her erkeğe nasip olmuyor!..

3 Kasım 2013 Pazar

Halloween party :)))

Kostüm ayarla, maske sec, makyaj yap..

Bu halloween da mesakkatli is arkadas :))

organizasyonlarimin oldugu yogun bir aksam sonrasi olsa da yine de
Coook keyifli ve eglenceli bir gece :))