10 Nisan 2012 Salı

iş..güç..koşturmaca..

İstanbul' da havalar ısındı artık iyice derken, yaz geldi diye sevinirken,


here comes the rain again dinlemeye başladık..:P


Pazartesi itibariyle iş güç sendromu yetmiyormuş gibi bende kaybolayim da


iyice bunalıma girsinler dedi sanırım Güneş :P


Günler ne kadar kısa!..


Yetmiyor bir gün bu ara koşturmadan..


Sabah kahvaltı yapıp evden çıkıyorum


ancak gece 10:30 ta evde olabiliyorum..


Restaurant gemimizde kokteylimiz var.


Bir şirket yemeği ve kokteyli için hazırlıklarla ilgili


üç gündür koşturmaca halindeyiz..


Berbat bir trafikten sonra Kadıköy de oldum..


Herşey hemen hemen hazır..


ve buarada saat 13:00 te başlayan genel toplantıda


İstanbul Gelişim Orkestrası üyeleri ile tanışmak


güzel bir şanstı benim için..


Çok güzel ve ilginç bir sohbetti..:)


Projelerini çok şık ve faydalı bulduğumuzu belirttik..


Umarım yeni işbirliktelikleri ortaya çıkar..


onlar ayrıldıktan sonra biz önümüzdeki günlerin


programı ve bazı organizasyonlar hakkında konuşmaya devam ettik..


Birazdan yemek yiyeceğiz,


ki akşam vaktimiz olmuyor yoğunluktan..


kısa bir atıştırmalık fasıldan sonra


son kalan işleri derlemeye çalışacağım


yazımı tamamlamaya çalışıyorum ama


parmaklarım yazmamak için direniyor resmen..


Yarın kaldığım yerden devam ederim..


Bünyeyi doyuralım biraz!..


Hadi bakalım :)








Hiç yorum yok: